Kreativní služby ve světě realit
- marketing
- profesionální fotografie
- videoprodukce
- home staging
- webová stránka nemovitosti
- prohlídky s pohoštěním
Kreativní služby ve světě realit
Marketing
Foto
Video produkce
Home staging
Webová stránka nemovitosti
Prohlídky s pohoštěním
MARKETING
Propracovaný marketig je základem úspěšného prodeje. Ptáte se proč?
- Každá nemovitost má svého kupce. Pokud ji však nabídnete pouze velmi omezenému množství potenciálních zákazníků, má jen malou šanci na brzký prodej.
- Inzerát se strohým textem, z kterého se čtenář vůbec nic nedozví, zapůsobí nedůvěryhodně a jen malý zlomek čtenářů vezme telefon a zavolá s prosbou o další informace. Budou Vám volat pouze realitní kanceláře.
- Fotky, z kterých pořádně nepoznáte, jestli jde o obývací pokoj, nebo komoru, nevzbuzují žádný wow efekt. U některých inzerátů nejsou žádné fotky, což je možná někdy lepší, než kdyby tam byly ty špatné.
- Video se v inzerci inzerentům zobrazuje nejčastěji, posunuje tak inzerát automaticky na přední vyhledávané příčky. U soukromých inzerátů jsem snad zpracované video, které je aspoň z koláže fotek, ještě neviděla. Šetří Vám peníze za topování, protože potenciální zákazníci na něj rádi klikají a dostávají tak inzerát opět mezi TOP inzeráty.
- Vlastní webová stránka nemovitosti je vidět opravdu zřídka a většinou se objevuje v inzerátech těch "lepších" realitních makléřů. U soukromé inzerce vůbec, protože málokdo z prodávajících má i svůj vlastní web.
FOTO A VIDEO
Foto a video
Na vytvoření dobrých fografií je zapotřebí schopný fotoaparát, který vám dobře zachytí i malé místnosti, fotky jsou jasné a jsou z nich patrné detaily (kdy úchytka na skříni vypadá opravdu jako úchytka a ne jako mastný flek).
Neméně potřebné je dobré oko samotného fotografa a aspoň hezky uklizené místnosti, zahrada či terasa.
To je takový minimální základ pro hezké poutavé fotografie, které v konečné fázi můžete použít i do zpracování krátkého videa opatřeného informativními titulky.
Pokud chcete vyšší level, je vhodné pouvažovat nad Home stegingem, více se dozvíte ZDE. Fotky mají ještě větší šťávu a k vytvoření videa můžete tak použít nejen fotky, ale i krátké natočené spoty.
Fotím nejen doma, ale i na cestách.
HOME STAGING
Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nejedná se ale o zakrývání vad a nedostatků, jak si mnozí myslí. Cílem home stagingu je, aby nemovitost oslovila co možná nejširší okruh potenciálních zájemců. Důraz je kladen na prosvětlení interiéru, zvýraznění výhod dispozice a navození příjemné atmosféry.
WEBOVÁ STRÁNKA
NEMOVITOSTI
Webovou stránku nemovitosti vytvářím především z důvodu reklamní kampaně. Cílem reklamní kampaně je oslovit co nejvíce potencionálních zájemců, ukázat jim maximální množství informací, nejzajímavější fotografie a video. Je to souhrn prezentace Vaší nemovitosti.
PROHLÍDKY S POHOŠTĚNÍM
Prohlídky s pohoštěním potencionálních zájemců mají své velké výhody.
- soustředíte všechny zájemce na jeden předem stanovený den, nemáte neustále narušované soukromí.
- potencionální zájemci se navzájem potkávají a je pro ně zcela jasné, že je o vaši nemovitost zájem.
- nemusíte svou nemovitost udržovat 100 % uklizenou, což v běžném životě není dost dobře možné. Nachystá se pouze na daný den.
- máte možnost v příjemné atmosféře u kávy a malého pohoštění vysvětlit přednosti bydlení. Téhle role se ráda ujmu, pokud budete chtít celou akci pouze pozorovat zpovzdálí.
Máte možnost vybrat si ze tří variant.
- 1) Vše si nachystáte ve vlastní režii, já nasměruji všechny potencionální zákazníky na určitý den a hodinu.
- 2) Pohoštění zajistím, dovezu a nasměruji potencionální zákazníky na určitý den a hodinu.
- 3) Zajistím pohoštění, dovezu, pomůžu s nachystáním nemovitosti, vytvořím reklamní kampaň na stanovený den a hodinu. V tomto případě je důležité počítat s tím, že dojde víc potencionálních zájemců. Má to své výhody, ale také jednu nevýhodu... Vše vysvětlím při osobní konzultaci.
Variantu 2 a 3 je možné objednat pouze při uzavření exkluzivní smlouvy na dobu určitou 6 měsíců. Tato služba se nevztahuje do standardních variant prodejních balíčků. Přesnou kalkulaci vytvořím na základě rozsahu množství potřebných potravin k pohoštění.
Prodej nemovitosti - 3 balíčky
KREATIVNÍ BALÍČKY
Pokud trváte na svém vlastním prodeji bez RK, možná vás zaujmou kreativní balíčky.
Profesionální služby ve světě realit
Blog a co se na něm dočtete?
Poznejte mě víc... nejsem jen realitní makléřka
KONTAKT
V případě jakýkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat.
Telefonicky na čísle +420 603 142 124
Písemně
⇓