Kreativní služby ve světě realit

- marketing

- profesionální fotografie

- videoprodukce

- home staging

- webová stránka nemovitosti

- prohlídky s pohoštěním

 

Kreativní služby ve světě realit

Marketing

Foto

Video produkce

Home staging

Webová stránka nemovitosti

Prohlídky s pohoštěním

MARKETING

Propracovaný marketig je základem úspěšného prodeje. Ptáte se proč?

  • Každá nemovitost má svého kupce. Pokud ji však nabídnete pouze velmi omezenému množství potenciálních zákazníků, má jen malou šanci na brzký prodej.
  • Inzerát se strohým textem, z kterého se čtenář vůbec nic nedozví, zapůsobí nedůvěryhodně a jen malý zlomek čtenářů vezme telefon a zavolá s prosbou o další informace. Budou Vám volat pouze realitní kanceláře.
  • Fotky, z kterých pořádně nepoznáte, jestli jde o obývací pokoj, nebo komoru, nevzbuzují žádný wow efekt. U některých inzerátů nejsou žádné fotky, což je možná někdy lepší, než kdyby tam byly ty špatné.
  • Video se v inzerci inzerentům zobrazuje nejčastěji, posunuje tak inzerát automaticky na přední vyhledávané příčky. U soukromých inzerátů jsem snad zpracované video, které je aspoň z koláže fotek, ještě neviděla. Šetří Vám peníze za topování, protože potenciální zákazníci na něj rádi klikají a dostávají tak inzerát opět mezi TOP inzeráty.
  • Vlastní webová stránka nemovitosti je vidět opravdu zřídka a většinou se objevuje v inzerátech těch "lepších" realitních makléřů. U soukromé inzerce vůbec, protože málokdo z prodávajících má i svůj vlastní web.

FOTO  A  VIDEO

Foto a video

Na vytvoření dobrých fografií je zapotřebí schopný fotoaparát, který vám dobře zachytí i malé místnosti, fotky jsou jasné a jsou z nich patrné detaily (kdy úchytka na skříni vypadá opravdu jako úchytka a ne jako mastný flek).

Neméně potřebné je dobré oko samotného fotografa a aspoň hezky uklizené místnosti, zahrada či terasa.

To je takový minimální základ pro hezké poutavé fotografie, které v konečné fázi můžete použít i do zpracování krátkého videa opatřeného informativními titulky.

Pokud chcete vyšší level, je vhodné pouvažovat nad Home stegingem, více se dozvíte ZDE. Fotky mají ještě větší šťávu a k vytvoření videa můžete tak použít nejen fotky, ale i krátké natočené spoty.

 

Fotím nejen doma, ale i na cestách.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

HOME STAGING

Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nejedná se ale o zakrývání vad a nedostatků, jak si mnozí myslí. Cílem home stagingu je, aby nemovitost oslovila co možná nejširší okruh potenciálních zájemců. Důraz je kladen na prosvětlení interiéru, zvýraznění výhod dispozice a navození příjemné atmosféry.

WEBOVÁ STRÁNKA

NEMOVITOSTI

Webovou stránku nemovitosti vytvářím především z důvodu reklamní kampaně. Cílem reklamní kampaně je oslovit co nejvíce potencionálních zájemců, ukázat jim maximální množství informací,  nejzajímavější fotografie a video. Je to souhrn prezentace Vaší nemovitosti. 

PROHLÍDKY S POHOŠTĚNÍM

Prohlídky s pohoštěním potencionálních zájemců mají své velké výhody.

  • soustředíte všechny zájemce na jeden předem stanovený den, nemáte neustále narušované soukromí.
  • potencionální zájemci se navzájem potkávají a je pro ně zcela jasné, že je o vaši nemovitost zájem.
  • nemusíte svou nemovitost udržovat 100 %  uklizenou, což v běžném životě není dost dobře možné. Nachystá se pouze na daný den.
  • máte možnost v příjemné atmosféře u kávy a malého pohoštění vysvětlit přednosti bydlení. Téhle role se ráda ujmu, pokud budete chtít celou akci pouze pozorovat zpovzdálí.

 

 

Máte možnost vybrat si ze tří variant.

  • 1) Vše si nachystáte ve vlastní režii, já nasměruji všechny potencionální zákazníky na určitý den a hodinu.
  • 2) Pohoštění zajistím, dovezu a nasměruji potencionální zákazníky na určitý den a hodinu.
  • 3) Zajistím pohoštění, dovezu, pomůžu s nachystáním nemovitosti, vytvořím reklamní kampaň na stanovený den a hodinu. V tomto případě je důležité počítat s tím, že dojde víc potencionálních zájemců. Má to své výhody, ale také jednu nevýhodu... Vše vysvětlím při osobní konzultaci.

Variantu 2 a 3 je možné objednat pouze při uzavření exkluzivní smlouvy na dobu určitou 6 měsíců. Tato služba se nevztahuje do standardních variant prodejních balíčků. Přesnou kalkulaci vytvořím na základě rozsahu množství potřebných potravin k pohoštění.

Prodej nemovitosti - 3 balíčky

 

KREATIVNÍ BALÍČKY

Pokud trváte na svém vlastním prodeji bez RK, možná vás zaujmou kreativní balíčky.

Blog  a co se na něm dočtete?

Poznejte mě víc... nejsem jen realitní makléřka

Při vybíhání z domu v dnešním mrazivém ránu, kdy můj první krok ze dveří málem skončil pokusem o rozštěp,…
Dlouhou dobu jsem si neudělala čas jen sama pro sebe. Před měsícem jsem si řekla už dost…
Pokud rádi cestujete jako já a nemáte rádi až moc velký teplotní skok, vydejte se na Madeiru.…

KONTAKT

V případě jakýkoliv dotazů  mě neváhejte kontaktovat.

Telefonicky na čísle +420 603 142 124

Písemně

⇓